2015年3月16日 星期一

Coldplay - In My Place 中文歌詞





Coldplay - In My Place

In my place, in my place
在我這處,在我這處
Were lines that I couldn't change
有著種種我不能改變的界線
I was lost, oh yeah
很失落 非常失落

I was lost, I was lost
我迷失了,完全失去方向
Crossed lines I shouldn't have crossed
越過了我不應跨越的界線
I was lost, oh yeah
如今我不知所措

Yeah how long must you wait for it?
喔,到底還要為此守候多久?
Yeah how long must you pay for it?
喔,到底還要為此付出多少?
Yeah how long must you wait for it?
喔,到底還必須為此等多久?
Oh for it
等多久?

I was scared, I was scared
很張徨,很驚慌
Tired and under prepared
疲累又手忙腳亂
But I wait for it
但我也會為此等待

If you go, if you go
若要離開,就算你離我而去
Leave me down here on my own
即使只留下我一個在原地
Then I'll wait for you (yeah)
我也願意等你回來

Yeah how long must you wait for it?
喔,到底還要為此守候多久?
Yeah how long must you pay for it?
喔,到底還要為此付出多少?
Yeah how long must you wait for it?
喔,到底還必須為此等多久?
Oh for it
等多久?

Sing it, please, please, please
唱吧,拜托,求求你
Come back and sing to me, to me, me
回來我身邊唱歌給我聽,聽,給我聽
Come on and sing it out, now, now
快回來對我唱吧,快,快一點
Come on and sing it out, to me, me
求你回來再唱起歌吧,為了我,再唱給我聽
Come back and sing it
回到我身邊再唱一次...

In my place, in my place
在我這處,在我這處
Were lines that I couldn't change
有著種種我不能改變的界線
I was lost, oh yeah
而我為你迷失在此 在此

Songwriters
BERRYMAN, GUY RUPERT / BUCKLAND, JONATHAN MARK / CHAMPION, WILLIAM / MARTIN, CHRISTOPHER ANTHONY JOHN

Published by
Lyrics © Universal Music Publishing Group

沒有留言:

張貼留言