2013年7月17日 星期三

Oasis - Columbia 中文歌詞




Oasis - Columbia

There we were now here we are
我們曾多麼無聊...如今已到達如斯景界
All this confusion nothing's the same to me
一切的困惑 都經已對我起不了作用
There we were now here we are
我們曾多麼無聊...如今已到達如斯景界
All this confusion nothing's the same to me
一切的困惑 都經已對我起不了作用

I can't tell you the way I feel
我無法告之 如今我的感覺如何
Because the way I feel is oh so! new to me
只因得到這感覺的方式 對我來說還過於新鮮
I can't tell you the way I feel
我無法告之 到底我的感覺如何
Because the way I feel is oh so! new to me
只因得到這感覺的方式 對我來說還過於新鮮

What I heard is not what I hear
我曾聽見的已不是如今我所聽見
I can see the signs but they're not very clear
我還能看到路標 但眼前一切已模糊不清
What I heard is not what I hear
我曾聽見的已不是如今我所聽見
I can see the signs but they're not very clear
我還能看到路標 但眼前一切已模糊不清

I can't tell you the way I feel
我無法告之 如今我的感覺如何
Because the way I feel is oh so! new to me
只因得到這感覺的方式 對我來說還過於新鮮
I can't tell you the way I feel
我無法告之 到底我的感覺如何
Because the way I feel is oh so! new to me
只因得到這感覺的方式 對我來說還過於新鮮

This is confusion, am I confusing you?
這實在難以解釋,我是否令你困惑了?
This is confusion, am I confusing you?
這實在難以解釋,我是否令你困惑了?
This is peculiar we don't want to feel you!
這非常罕見,我發現不想再知道你想怎麼了!
This is peculiar we don't want to feel you!
這非常罕見,我發現不想再知道你想怎麼了!

Come on, Come on, Come on...
來吧, 來吧, 來吧...
Yeah! Yeah! Yeah!
就是如此!

Credits
Written By Noel Gallagher
Published by Creation Songs Ltd / Sony Music Publishing


沒有留言:

張貼留言