2013年7月16日 星期二

早己明瞭 The Vaccines - I Always Knew 中文歌詞


The Vaccines - I Always Knew 早己明瞭



Down, down in my bones
在,在我骨髓深處
Somewhere I'd never have known
某個我從不知曉之地
Right at the back of my head
那正在我後腦方
It hit me like a beam of light
它 如光束般擊向我
Hit me like a hook of the right
就似一記右鉤拳一樣
And I could have fell to the floor
一拳將我直接打向地上

'Cause you talk to me and it comes off the wall
因你先開口 為了打破隔閡
You talk to me and it goes over my head
你對我開口 令我無法思考
So let's go to bed before you say something real
所以快上床睡覺吧 趕在你說出真相之前
Let's go to bed before you say how you feel
回去睡覺吧 在你說出真實感受之前

'Cause it's you
原因就是你
Oh, it's always you
喔,一直都因為你
Oh, I always knew
喔,我早己知道
Oh, it's you
喔,正正是你

I try my best to unwind
我 盡力去放鬆點
Nothing on my mind but you
腦海一片空白 只剩下你的名字
Oblivious to all that I owe
忘記了所有 我所虧欠的一切
I'm hanging on to what I don't know
我整個腦袋當機了 不知什麼原因
So let's go to bed before you say something real
所以快上床睡覺吧 趕在你說出真相之前
Let's go to bed before you say how you feel
回去睡覺吧 在你說出真正感受之前

'Cause it's you
原因就是你
Oh, it's always you
喔,一直都因你
Oh, I always knew
喔,其實我早己明瞭
Oh, it's you
喔,這才是你

It's you
這才是你
Oh, it's always you
喔,一直都是你
Oh, I always knew
喔,其實我早己明瞭
Oh, it's you
喔, 這才是你

Well it's you
好吧 這才是你
Oh, it's always you
喔,你一直都是如此
Oh, I always knew
喔,其實我早己明瞭
Oh, it's you
喔, 這才是你
I knew, oh I always knew
我知道, 喔我一直都懂得
Yes I always knew
沒錯 我一直都懂得
Oh, it's you
喔, 這才是你

沒有留言:

張貼留言