2013年10月6日 星期日

Oasis - I'm Out Of Time 中文歌詞



Oasis - I'm out of time



Here's a song
這裡有首歌
It reminds me of when we were young
讓我想起了我們還年輕的時候
Looking back at all the things we've done
回頭看我們之間的一切
You gotta keep on keepin' on
你應嘗試延續下去

Out to sea
出海走走吧
Is the only place I honestly
那是唯一能令我誠實的地方
Can get myself some peace of mind
能稍微平復我的情緒
You know it's getting hard to fly
你很清楚 越來越難離開這裡了

If I'm to fall
如果我墮落了
Would you be there to applaud
你還會在此為我歡呼喝采嗎?
Or would you hide behind them all
還是躲到人們背後沉默不語?
Cos if I have to go
因如若我必須離去
In my heart you'll grow
你在我心中的地位會日漸更重
And that's where you belong
而我的心 將成為永遠屬於你的位置

If I'm to fall
如果我墮落了
Would you be there to applaud
你還會在此為我歡呼喝采嗎?
Or would you hide behind them all
還是躲到人們背後沉默不語?
Cos if I have to go
因如若我必須離去
In my heart you'll grow
你在我心中的地位會日漸更重
And that's where you belong
而我的心 將成為永遠屬於你的位置

If I'm to fall
如果我墮落了
Would you be there to applaud
你還會在此為我歡呼喝采嗎?
Or would you hide behind them all
還是躲到人們背後沉默不語?
Cos if I have to go
因如若我必須離去
In my heart you'll grow
你在我心中的地位會日漸更重
And that's where you belong
而我的心 將成為永遠屬於你的位置

Yes I'm out of time
沒錯,我已經過時了...
I'm out of time
我已經過時...


Writer: GALLAGHER, LIAM
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

沒有留言:

張貼留言