2014年3月22日 星期六

Oasis - I Can See A Liar 中文歌詞





Oasis - I Can See A Liar

Baby the time is right to tell it all like it is
親愛的 是時候說點實話了
And now that I feel god like there's nothing that can't be kissed
此刻我覺得如有神助 眼前的一切都唾手可得
The name of a lonely soul is scratched into my brain
一位孤獨靈魂的名子 劃入了我的腦中
He thought he was king creole
他自以為是國王
Until he found out, until he found out
直到他發現, 直到他發現了...

He sits upon a throne
他坐在高高的寶座
He lives a sleazy lie
生活在骯髒的謊言中
But he's all alone again, again
不過他一直孤單一人...只有一個人...

I can see a liar, sitting by the fire
我看見一個騙子,坐在火爐旁
Trouble in his heart, laughing at the thought
內心滿是煩躁, 帶著可笑的思緒
Coming as he goes into overdose
前路模糊不清  使他亢奮又不安
I wonder what he thinks of me?
我很好奇到底他眼中的我是如何的?
閉起雙眼我最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
Credits
Written By Noel Gallagher
Published by Oasis Music/Creation Songs Ltd/Sony/ATV Music Publishing

沒有留言:

張貼留言