2024年1月9日 星期二

Chestnut Bakery – Cream Soda 中文歌詞




Chestnut Bakery – Cream Soda

There’s a moment when everything became solid

這一刻 一切都變得凝固起來

Youth is the only thing that flows in the silence

唯有青春在這靜寂當中流動

If you know me you might understand

如果你明白我 那也許會理解

You might appreciate my aphasia

你也許可以領會我的失語


It doesn’t matter if we fail

失敗也不會怎樣

It doesn’t matter if we fail

就算失敗也不會怎樣

It doesn’t matter if we fail

就算失敗也不會怎樣

It doesn’t matter if we fail

即使失敗 也沒有關係的


I’ll never regret for opening up in front of you

我永遠不會後悔 向你打開心扉

I’ll never go panic as long as you are here with me

只要你在身邊 我就不再會害怕

The weakest mе

那最脆弱的我

You’re here with mе

有你陪在我身旁

The weakest me

我最脆弱的那一面

沒有留言:

張貼留言