2024年1月3日 星期三

Chestnut Bakery – I Love You Mr.Snowball 中文歌詞




Chestnut Bakery – I Love You Mr.Snowball

 I will always remember your pale blue eyes

我會永遠記得你那雙淡藍色的眼眸

Pink nose that covered in snowy white

粉紅的鼻子被雪所掩蓋著

I am sure the trees are higher in the outside

我知道外面的樹來得更高

The flowers that made you dance in daze

有著令你在愉悅中起舞的花

It had always been pleasure sleeping with you in the night

一起與你在深夜裡入睡 是令我感到幸福的事

Too perfect to make you mine

能有你在身邊太過完美

I am sure the sky is higher in the outside

我知道外面的天空來得更高

The flowers that made you dance in daze

有著令你在愉悅中起舞的花

Dance, 'till the night ends

跳舞吧 即至夜晚結束

Dance, with me

與我共舞

We can dance 'till it all goes wrong

我們能一直跳著 就算舞步都錯了

Dance, in my arms

來在我的懷中起舞


沒有留言:

張貼留言