2013年4月22日 星期一

Blur - Song 2 中文歌詞





Blur - Song 2

Whoohoo!
嗚呼!
Whoohoo!
嗚呼!
Whoohoo!
嗚呼!
Whoohoo!
嗚呼!

I got my head checked
我的頭被輾了
By a jumbo jet
犯人是台噴射客機
It wasn't easy but nothing is
這也許有點離奇 但世上也沒有絕對的
No
不可能

Whoohoo!
嗚呼!
When I feel heavy metal
當我一聽到重金屬音樂
Whoohoo!
嗚呼!
And I'm pins and I'm needles
我立即失控有如刺蝟般棘手
Whoohoo!
嗚呼!
Well I lie and I'm easy
好吧我常說謊不過我目的很簡單
All of the time I am never sure
一直以來我都搞不清楚
Why I need you
為何你總是出現在我腦海中
Pleased to meet you
還請多多指教!

I got my head done
我早就搞清楚我的想法了
When I was young
早在我還年輕的時候
It's not my problem
我沒有任何問題
It's not my problem
我不犯過任何過錯的...

Whoohoo!
嗚呼!
When I feel heavy metal
當我一聽到重金屬音樂
Whoohoo!
嗚呼!
And I'm pins and I'm needles
我立即失控有如刺蝟般棘手
Whoohoo!
嗚呼!
Well I lie and I'm easy
好吧我常說謊不過我目的很簡單
All of the time I am never sure
一直以來我都搞不清楚
Why I need you
為何你總是出現在我腦海中
Pleased to meet you
還請多多指教!

Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah, oh, yeah

沒有留言:

張貼留言