2023年8月27日 星期日

I Mean Us - Søulмaтe 中文歌詞


I Mean Us - Søulмaтe 

Your kindness take me up

你的善良救起我

So bring me down

把我帶回現實

(I) say anything I like

我隨心所欲地訴說

Since I met you

自從遇見了你


Some differences between us

我們之間的異同之處

It's never changing love

也動搖不了這份恆久不變的愛

Promise me you will not

請答應我 你不會放手

Let me be free

放我離去


Your kindness save me up

你的善良救起我

Say anything I like

說些我會喜歡的話

Some differences between us

例如我們之間的異同之處


Won't you save

難道你不願意

Won't you save me up

難道你不願意救起我嗎


I'd rather see you

我好想見你

I'd rather see you soon

我想更早見你一面


Don't kill me at all

別把我就此結束

(I) Still can't let you go

我仍然無法放手讓你離開


Lyric by Dean Yang / Mandark / Zebrateens / Ed Yang

Written by Mandark 

沒有留言:

張貼留言