2013年5月24日 星期五

Oasis - Lyla 中文歌詞

傳說中Noel說過Lyla是Sally的妹妹.
那就當是DLBIA的姐妹作吧.

Oasis - Lyla

Calling all the stars to fall
召喚眾星墮落
And catch the silver sunlight in your hands
然後把曙光握在手中
Call for me to set me free
高呼我名,令我重獲自由吧
Lift me up and take me where I stand
把我從深淵中救出並帶我到所屬之處

She believes in everything
她對一切深信不疑
And everyone and you and yours and mine
對包括你我他在內的所有人
I waited for a thousand years
我已在此等候上千年
For you to come and blow me off my mind
只為待妳到此將我從困擾中解放

Hey Lyla!
唏!Lyla!
The stars about to fall
滿天群星快要墜落到此
So what you say Lyla?
所以還有什麼想說嗎 Lyla?
The world around us makes me feel so
Small Lyla
被整個世界包圍令我察覺自己多麼渺小啊 Lyla

If you can't hear me call
如果你無法聽見我的呼喚
Then I can't say "Lyla"!
那麼我將不能再次呼喚你名字"Lyla"!
Heaven help you catch me if I fall
Lyla,如果我墮落,去借助天堂的力量拯救我吧

She's the queen of all I've seen
她是凌駕世間一切的皇后
And every song and city far and near
她的讚歌早經傳唱到所有已知的城市
Heaven help me mademoiselle
小姐祈求上帝保佑我
She rings the bell for all the world to hear
她要搖響巨鐘讓全世界接收她的命令了

Hey Lyla
唏!Lyla!
The stars about to fall
滿天群星快要墜落到此
So what you say Lyla?
所以還有什麼想說嗎 Lyla?
The world around us makes me feel so
Small Lyla!
被整個世界包圍令我察覺自己多麼渺小啊 Lyla!

If you can't hear me call
如果你無法聽見我的呼喚
Then I can't say "Lyla"!
那麼我將不能再次呼喚你名字"Lyla"!
Heaven help you catch me if I fall
Lyla,如果我墮落,去借助天堂的力量拯救我吧

Credits
Written By Noel Gallagher
Published by Creation Songs Ltd / Sony Music Publishing

沒有留言:

張貼留言