2023年7月2日 星期日

Oasis - Roll With It 中文歌詞




Oasis  - Roll With It

You gotta roll with it
你得跟上來

You gotta take your time
你不要太焦急

You gotta say what you say
你得說出你想說的話

Don't let anybody get in your way
別讓任何人擋住你的去路

'Cause it's all too much for me to take
因為這一切對我來說過於沉重

Don't ever stand aside
永遠不要退後

Don't ever be denied
永遠不要被否定

You wanna be who you'd be
你得成為真正的自己

If you're coming with me
如果你變得跟我一樣

I think I've got a feeling I've lost inside
我想我內心深處會感到失落

I think I'm gonna take me away and hide
我想我會離開跟躲起來

I'm thinking of things that I just can't abide
我在思考我難以忍受的事

I know the roads down which your life will drive
我知道你的人生即將走上的路如何

I find the key that lets you slip inside
我找到那令你進門的鑰匙了

Kiss the girl, she's not behind the door
吻那個女孩 她並不在門後

But you know I think I recognize your face
但你知道的我會認得你的臉

But I've never seen you before
就算我們在此之前從未見過面

Lyrics:Noel Gallagher
Music:Noel Gallagher

沒有留言:

張貼留言