2023年7月2日 星期日

Oasis - She's Electric 中文歌詞


Oasis - She's Electric 

She's electric
她閃耀動人

She's in a family full of eccentrics
她來自一個奇異的家庭

She's done things I've never expected
她的所作所為都能出乎我的意料

And I need more time
我還需要點時間


She's got a sister
她有一位姐妹

And God only knows how I've missed her
唯有上帝知曉到底我有多麼想她

And on the palm of her hand is a blister
她手上長著水泡

And I need more time
我還需要點時間


And I want you to know
而我希望你知道

I've got my mind made up now (mind made up now)
我已經下定決心了

But I need more time
但我還要點時間

And I want you to say
而我想你回應我

Do you know what I'm sayin'? (What I'm sayin')
你真的知道我所說的話嗎

But I need more
但我還要

'Cause I'll be you and you'll be me
因我跟你將融入彼此生活

There's lots and lots for us to see
無數的風光等待我們一起去看

Lots and lots for us to do
無數的事等待我們一起體驗

She is electric, can I be electric too?
她如此閃耀動人,我也可以一樣嗎?


She's got a brother (a brother)
她有一位兄弟

We don't get on with one another
我跟他處得不太好

But I quite fancy her mother
不過我對她媽媽印象不錯

And I think that she likes me
我認為她也這樣想的


She's got a cousin (a cousin)
她還有一位表姐妹

In fact she's got 'bout a dozen (a dozen)
實際上可能有很多位

She's got one in the oven (the oven)
她正懷有身孕

But it's nothing to do with me
但並非因為我


And I want you to know
而我想你知道

I've got my mind made up now (mind made up now)
我下定決心了

But I need more time
但似乎還要點時間

And I want you to say
而我想你回應我

Do you know what I'm sayin'? (What I'm sayin')
你真的明白我所說的話了嗎

But I need more
但我需要

'Cause I'll be you and you'll be me
因我跟你將融入彼此生活

There's lots and lots for us to see
無數的風光等待我們一起去看

Lots and lots for us to do
無數的事等待我們一起體驗

She is electric, can I be electric too?
她如此閃耀動人,我也可以一樣嗎?

Can I be electric too?
我也可以如此閃耀動人嗎?

Can I be electric too?
我也可以如此閃耀動人嗎?

Can I be electric too?
我也可以如此閃耀動人嗎?

Lyrics:Noel Gallagher
Music:Noel Gallagher

沒有留言:

張貼留言