2013年6月10日 星期一

Oasis - Digsy's Dinner 中文歌詞




Oasis - Digsy's Dinner

What a life it would be
這會是多美好的生活
If you would come to mine for tea
如果你願意成為我那杯茶
I'll pick you up at half past three
我以後三點半就來接你
And we'll have lasagne
然後一起吃寬條面

I'll treat you like a Queen
我會把你當皇后般供奉
I'll give you strawberries and cream
我還會為你獻上奶油草莓
And then your friends will all go green for my lasagne
而你的朋友們將化作我的寬條面上的綠色小點綴

These could be the best days of our lives
這說不定就是我們一生中最美好的時光
But I don't think we've been living very wise
但我不認為我們活得很明智
Oh no! no!
噢~ 絕不~絕不

What a life it would be
這會是多美好的生活
If you would come to mine for tea
如果你願意成為我那杯茶
I'll pick you up at half past three
我以後三點半就來接你
And we'll have lasagne
然後一起吃寬條面

These could be the best days of our lives
這說不定就是我們一生中最美好的時光
But I don't think we've been living very wise
但我不認為我們活得很明智
Oh no! no!
噢~ 絕不~絕不

What a life it would be
這會是多美好的生活
If you would come to mine for tea
如果你願意成為我那杯茶
I'll pick you up at half past three
我以後三點半就來接你
And we'll have lasagne ,I'll treat you like a Queen
然後一起吃寬條面,我會把你當皇后般供奉
I'll give you strawberries and cream
我還會為你獻上奶油草莓
And then your friends will all go green for my lasagne
而你的朋友們將化作我的寬條面上的綠色小點綴

沒有留言:

張貼留言