2013年6月20日 星期四

Oasis - Don't Go Away 中文歌詞

Don't Go Away 單曲封面





Oasis - Don't Go Away

Cold and frosty morning there's not a lot to say
寒冷得結霜的清晨 我沒有什麼可說的
About the things caught in my mind
對於那些糾纏在我腦海中的事
And as the day was dawning my plane flew away
破曉來臨之前我的航班就已經離去
With all the things caught in my mind
隨著那些糾纏在我腦海中的事
I don't wanna be there when you're ...
我不想親自目睹你...
Coming down
倒下
I don't wanna be there when you hit the ground
我真的不想在現場目睹你倒下

So dont go away, say what you say
所以別離開吧 說出你想說的話
Say that you'll stay
說會永遠留在我身邊
Forever and a day ... In the time of my life
從今以後...在我生命中餘下的每一天裡
Cos I need more time, yes I need more time just to make things right
因為我還要些時間,對 多給一點時間我 好讓我解決這一切

Damn my situation and the games I have to play
這該死的情況 還有這必須要玩下去的無聊遊戲
With all the things caught in my mind
隨著那些糾纏在我腦海中的事
Damn my education I can't find the words to say
我恨自己的教育程度 不足以表達我想說的
With all the things caught in my mind
有關那些糾纏在我腦海中的事

Me and you whats going on?
我和你之間到底發生了什麼事?
All we seem to know is how to show
我們似乎知道了如何去表達
The feelings that are wrong
我們察覺到一切都錯了

So dont go away, say what you say
所以別離開吧 說出你想說的話
Say that you'll stay
說會永遠留在我身邊
Forever and a day ... In the time of my life
從今以後...在我生命中餘下的每一天裡
Cos I need more time, yes I need more time just to make things right
因為我還要些時間,對 多給一點時間我 好讓我解決這一切
So dont go away...
所以請別離開...

Credits
Written By Noel Gallagher
Published by Oasis Music / Creation Songs Ltd / Sony / ATV Music Publishing

沒有留言:

張貼留言