2013年6月12日 星期三

Oasis - Live forever 中文歌詞




Oasis - Live forever

Maybe I don't really want to know
也許吧 我真的沒什麼興趣知道
How your garden grows
到底你家的花園 最近怎樣了
I just want to fly
我只想逃離這裡
Lately did you ever feel the pain
最近 你也試過感到那種痛嗎?
In the morning rain
在清晨的雨中
As it soaks it to the bone
痛得如冷雨刺入骨髓

Maybe I just want to fly
說不定我只想逃離這裡
I want to live I don't want to die
我想好好活下去 我不想在此待到生命結束
Maybe I just want to breath
說不定我只是想好好吸一口氣
Maybe I just don't believe
說不定我只是不敢去相信
Maybe you're the same as me
也許你和我一樣
We see things they'll never see
我們能看到凡人看不到的事物
You and I are gonna live forever
你共我 從此得到永生

Maybe I don't really want to know
也許吧 我真的沒什麼興趣知道
How your garden grows
到底你家的花園 最近怎樣了
I just want to fly
我只想逃離這裡
Lately did you ever feel the pain
最近 你也試過感到那種痛嗎?
In the morning rain
在清晨的雨中
As it soaks it to the bone
痛得如冷雨刺入骨髓

Maybe I will never be
也許我永遠也無法
All the things that I want to be
去成為我理想中的自己
But now is not the time to cry
但現在絕不是浪費時間痛哭
Now's the time to find out why
這正是要找出原因的時候
I think you're the same as me
我覺得你跟我一樣
We see things they'll never see
能看到凡人看不到的事物
You and I are gonna live forever
你共我 從此得到永生
We're gonna live forever
我們一起永生不死
Gonna live forever
將要永遠活著
Live forever
永遠活著
Forever
永遠

Credits
Written By Noel Gallagher
Published by Creation Songs Ltd / Sony Music Publishing

1 則留言: